fredag 27. august 2010

Et eventyr av en butikk ♥



25.august åpnet Dorothea interiør & klær ny butikk på Holmen senteret.....




Jeg rakk en liten tur innom i dag, og det blir garantert et lengre besøk neste uke.




Fikk plukket med meg litt i farten.......




Tunikaen/kjolen til 299,- hadde en søt ugle brodert på ryggen ♥
                                                                   ( finnes i flere farger...)




50m2 av butikken inneholder varer & møbler fra Riviera Maison - åpningstilbud med 15 % på hele sortimentet fra RM.
( NB! pass på at du får rabatten, det fikk dessverre ikke jeg - oppdaget det da jeg var hjemme igjen :-(



Butikkenes blogg finner du her:







God helg ♥







1 kommentar:

toves sammensurium sa...

Heisann...måtte titte innom deg,såg så spennende ut med det eventyret *lol*
Og skal jeg dømme etter det du har fått med deg,er dette en særdeles kjekke butikk :)
Litt morsomt at jeg faktisk har den samme tunikaen med ugle på...bare at min er mer sånn aprikos/rosa :))
Kanskje godt denne butikken er så langt unna...sånn med tanke på lommeboken ???
God helg til deg :))