tirsdag 30. desember 2008

Siste runde.......


Så var Kortomania over for denne gang....12 uker går jammen fort, og jeg klarte målet jeg hadde satt meg om å levere alle ukene:)
Mitt siste bidrag endte på en 1.plass, og sammenlagt kom jeg på 3.plass:)
Kan ikke helt tro det........mine konkurrenter gjennom disse ukene har vist meget høy kvalitet, de er alle kreative og dyktige damer, som har tryllet frem det ene kunstverket etter det andre!!!
Gratulerer til alle sammen, dere er alle vinnere!

Gleder meg til ny runde i februar!
Nå står nytt kamera ( Canon EOS 450D ) på ønskelisten, og en handletur til Strømmen med Sighal.........

Godt Nyttår!!!!!!!

2 kommentarer:

Rasofiel sa...

Heisann Jossa :) Og godt nytt år! :D Var så flott dette kortet, og alt det andre du laget til kort-o-mania :O) Gratulerer med 3 plassen :D Hærlig!!! Jeg trenger adr din for utsending av premie snarest mulig. har sendt deg pm på forumet :) klem vyanmica :O)

aase sa...

Godt nytt år til deg kjære Liung!!! Vi oppi lia holder koken med rydding av juleting og rydding av scrappeplassen. Håper å komme litt igang igjen!! Har jo nesten ikke laget noe de siste halvåret!!!!

Rålekre bidrag til kortomania, spesiellt julegodt boksne var superflott!!!!