fredag 10. april 2009

Kort O Mania....oppdatering



Her var mine to bidrag til runde 6 og 7 i KOM.... begge kom til finalen, henholdvis 3. og 5.plass:)
På konfirmasjonskortet fikk jeg brukt Melting pot`en og beeswax`en.... bilde av min oldemor og blomstene er alle beeswaxet..... trenger nok litt mer trening på denne voksingen før det blir helt perfekt :) Men gøy er det og prøve noe nytt!!!!!!

Tusen takk for stemmene jeg fikk.... og gratulerer så mye til Aase med en velfortjent 2.plass i runde nr.7.... du fikk min stemme;-)

5 kommentarer:

aase sa...

Dette slår ikke feil det Jossa, jeg stemte ditt siste bilde jeg!! rålekkert!!

Carina sa...

Du lager så utrolig vakkre kort, er en fan ;)

Sigrun sa...

Skikkelig lekre bidrag og burde ha vunnet spør du meg!
Klem

Kari sa...

Begge disse kortene er kjempefine!

Kari sa...

Det øverste kortet, er det dobbelt, forresten?