torsdag 11. mars 2010

Pakke fra hovedstaden.....

Posted by Picasa


En dag tidlig i forrige uke hintet Jossa Jossamannen om at det ligger en fin og billig interiørbutikk rett utenfor kontordøra hans på brygga.....
Uff, å nei tenkte Jossamannen, hva er det hun vil dra inn i huset nå?
"Bare en liten ting ", svarte Jossa....."men hvis du ikke vil stikke innom for meg, så vil du ikke!
Jeg kan sikkert ta meg en handletur til hovedstaden jeg......."

Dagene gikk og Jossa ventet i spenning hver eneste ettermiddag, men Jossamannen viste ingen tegn til å ha med seg noe under armen.....



Inntil i dag, 9 1/2 dag / 228 timer etter at Jossa ba på sine knær....kommer en sliten Jossamann inn døra med pakke under armen ♥
 ( " Du sa det bare var en liten ting.....denne har jeg dratt igjennom hovedstadens gater, inn på togstasjonen og inn på et smekkfullt tog og.....30 min stående kjøretur......" men hva gjør jeg ikke for Jossa......" )

Fortsettelse følger......................




1 kommentar:

aase sa...

Oj du, så spennende!! Må vi vente lenge eller.......litt nysgjerrig....