fredag 5. mars 2010

Vis din spiseplass......

Siden NIB nå er ute med en spiseplass-utfordring lot Jossa seg friste til å være med......
Utrolig mange flotte,kreative, koselige & intime, små & store spiseplasser å se der ute i blogglandia.  Jeg er imponert og henter masse inspirasjon ved å titte rundt ♥

Spiseplass nr. 1 er på kjøkkenet.....vi bor i et hus fra slutten av 60-tallet og da virker det som om at det var avlange og smale rom som var tingen. Vi kunne ha valgt å slå ut noen vegger og fått en åpen løsning, men Jossa ville ha et kjøkken som man kunne lukke igjen.....etter å ha bodd i to andre hus med åpen løsning var hun sikker i sin sak......


En liten spise krok med plass til 3.....
De blomstrende stolene skal få nye trekk....venter på åpningen av H&C til neste uke....


Spiseplass nr. 2


Ikke i bruk daglig, men hver søndags- frokost og middag inntas her....



Litt gammelt & nytt.....
                                                                                               


Ha en strålende helg......




5 kommentarer:

aase sa...

Du har det bare så vakkert Jossa. Skulle gjerne hatt det like gjennomført som deg ja!!! Hele huset oser jo bare av stil, du har jo ikke noe som ikke passer inn du!! Nydelig er det hos deg!!

Å du ang onsdag, jeg har nesten aldri sydd noe annet enn flate tepper jeg altså, så vi ligger likt i løypa!! Bli med da????????Please!!

Ha en fin helg, jeg skal på scrappetreff i Sarpsborg ikveld jeg!!

Unknown sa...

Hei!
For meg en nyoppdaget perle er siden din... her var mye flott inspirasjon og nydelige bilder!! Så flink du er:o))

Takker for titten (har bladd meg gjennom hele bloggen din...) jeg kommer snart tilbake!

Klem Line

Familien i Fjellborg sa...

koselig spisekrok. Kule stoler.
Hlsen ANita s

Maliva`s verden sa...

Hei...takk for hyggelig hilsen hos meg. God smak du også ser jeg;o) Gjennomført stil. Klem fra Maliva

Sigrun sa...

Det er en fryd å komme til dekket bord hos deg..........!